krówki reklamowe

Długopis z logo czy krówka z napisem?

Prowadzisz ogromne, średnie, a może małe przedsiębiorstwo? Nie masz pomysłu, jak zachęcić ludzi, by zwrócili szczególną uwagę właśnie na Twoją firmę? Jednym z najciekawszych sposobów na skuteczną reklamę są krówki reklamowe!

Poniżej przedstawione zostanie kilka powodów, dla których warto zainwestować właśnie w taki rodzaj reklamy:
1) Lubią je zarówno dzieci, jak i dorośli.
Niezależnie od wieku, ten rodzaj cukierków lubią zarówno dzieci, jak też osoby dorosłe. Jest to zdecydowanie najbardziej rozpoznawalny rodzaj słodyczy, znane były jeszcze za czasów komuny, jako towar luksusowy. Istnieje duża szansa, że jeśli klient przyjdzie ze swoją pociechą, to któreś z ich dwójki poczęstuje się cukierkiem. Jest też szansa, że wśród ludzie będą mówić między sobą, że zostali miło potraktowani właśnie u nas, dzięki czemu zyskamy na wizerunku, co może przełożyć się na większą liczbę osób odwiedzających naszą firmę. 
2) Są one tanim sposobem na reklamę.
Zdecydowanie, krówki są bardzo tanim sposobem na spopularyzowanie swojej marki. Ich cena zaczyna się już od śmiesznych 25 złotych za kilogram. Samemu odnosi się słuszne wrażenie, że nie jest to wiele. Decydując się na cukierki jako gadżet reklamowy, odnosi się korzyści. Niektóre z nich, to na przykład oszczędność pieniędzy, które przeznaczylibyśmy na wielką powierzchnię reklamową, czy też wydruk ulotek, oraz ich kolportaż.
3) Doskonały smak, a także konsystencja.
Każda osoba, która zostanie zapytana o to, jaki smak ma krówka, jest w stanie go dosyć dokładnie opisać. Kto sięga po tego cukierka musi go po prostu lubić, każdy choć raz w życiu go próbował ( http://krowki.sweet-corner.eu )

Kolejnym ważnym aspektem jest oczywiście konsystencja. Krówki mają przewagę, jeśli chodzi o to kryterium. Wszystkie cukierki czekoladowe roztopią się w upalne dni, natomiast landrynki są zbyt twarde, by można było je błyskawicznie zjeść. Trzeci typ są to cukierki nadziewane, które w tym zestawieniu wypadają najgorzej. Wyobraźmy sobie sytuację, gdy klient, będąc w białej koszuli bierze tę słodycz i niechcący się ubrudzi. Plama nie zejdzie do końca dnia, a może ten człowiek musi załatwić więcej spraw na mieście?